Hmmm, så länge inte Hirsch är skulden till några baklängesmål i elitserien får han väl titta på cheerleaders eller sitta och läsa Fibban i båset. Själv minns jag Pecka som väl inte var känd som den som ansträngde sig på träning och, som ibland, ryktades det, tog en cigg i periodpauserna...
Nä, nu tycker jag att det börjar bli lite väl mycket orsaksletande. Skall vi inte ta kontakt med någon "Marabout" oxå..?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, nu tycker jag att det börjar bli lite väl mycket orsaksletande. Skall vi inte ta kontakt med någon "Marabout" oxå..?
Så, Lallande dårarna är alive and kicking..!