Dared: Förmodligen är värvningen, trots sina NHL meriterna, av Corey Hirsch en av tidernas största floppar, någonsin i Timrå IKs historia. Jag hoppas jag har fel, men jag ser hellre en halvbra Kapanen i mål istället för den där fiasko målvakten som värvats in.
Jag hoppas för guds skull att det jag påstår är helt fel, men det tror jag inte att jag har, i alla fall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hoppas för guds skull att det jag påstår är helt fel, men det tror jag inte att jag har, i alla fall.