Gabriel Att dommarna vill ha ut oss ur ES är bara ren fakta det är bara att kolla på de matcher som varit aldrig har en dommare dömt till fördel för TIK.
Dommar insatserna i ES är bedrövliga ta hit utländska dommare
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att dommarna vill ha ut oss ur ES är bara ren fakta det är bara att kolla på de matcher som varit aldrig har en dommare dömt till fördel för TIK.
Dommar insatserna i ES är bedrövliga ta hit utländska dommare