1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 366973

Sv: Sveriges BÄSTA ståplats/sittplats!!
Vart har alla röd/vit-rutiga flaggorna tagit vägen?
Mer sådana.

Sedan tycker jag att man ovanför alla ingångar skall prydas av bilder på våra gamla hockeyprofiler. Det finns en firma i Stockholm (bigimage" som skriver med en jätteplotter på vinylduk. Dukarna kostar ca:500 per kvadratmeter.
10 stycken gluggar med en gammal hjälte i varje vore väl ett fint sätt att hylla föreningens stora lirare.

Lillstrimma
Zetterberg
Inge Hammarström
Olle Åman
Jocke Nilsson
Micke Lind

osv,

Smurfa in på länken och låt fantasin lyfta.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer