Jo, du har nog rätt, framtiden ser verkligen mörk ut för Modos del.
Gäsp, vi får snart skörda våra NHL-frukter, det kommer nya kartar av årgång -86 (Som anses vara den mest lovande på länge), Ny centralt belägen arena...Nej det är kört.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo, du har nog rätt, framtiden ser verkligen mörk ut för Modos del.
Gäsp, vi får snart skörda våra NHL-frukter, det kommer nya kartar av årgång -86 (Som anses vara den mest lovande på länge), Ny centralt belägen arena...Nej det är kört.