Ja, Linköping är väl mer eller mindre klara för slutspel förutsatt att de inte åker på ett kollektivt hjärnsläpp och torskar samtliga återstående matcher. Ni har gjort det riktigt bra på slutet och har hittills varit elitseriens största positiva överraskning, samtidigt som vi varit den största negativa...men men så är det ibland, det kan ju inte gå bra jämt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, Linköping är väl mer eller mindre klara för slutspel förutsatt att de inte åker på ett kollektivt hjärnsläpp och torskar samtliga återstående matcher.
Ni har gjort det riktigt bra på slutet och har hittills varit elitseriens största positiva överraskning, samtidigt som vi varit den största negativa...men men så är det ibland, det kan ju inte gå bra jämt.