Numera har man ju öppnat en utrymningsväg för alla bussar som gör att dom slipper hela bilkön, det kortar ner restiden säkert en halvtimme. Bilstackarna måste fortfarande öva tomgångskörning vid utfart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Numera har man ju öppnat en utrymningsväg för alla bussar som gör att dom slipper hela bilkön, det kortar ner restiden säkert en halvtimme. Bilstackarna måste fortfarande öva tomgångskörning vid utfart.