Da Bitch: Tycker att man borde kunna läsa om det någonstans om så är fallet,, anledningen till att man brukar kalla till presskonferens är ju att media skall få reda på något,,som det ser ut nu så vet inte media att dom skall på en presskonferens, dom är nog upptagen med Anna Linds mördare idag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker att man borde kunna läsa om det någonstans om så är fallet,,
anledningen till att man brukar kalla till presskonferens är ju att media skall få reda på något,,som det ser ut nu så vet inte media att dom skall på en presskonferens, dom är nog upptagen med Anna Linds mördare idag.