rådbjer: Som kortsamlare jag är så köpte jag på mej en jäkla massa Dahlén kort ifall att, men jag har börjat sälja i väg dom. mike66 är ju ofta i fjällapeland...han brukar komma med rykten som nån kompis till en släkting som känner...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som kortsamlare jag är så köpte jag på mej en jäkla massa Dahlén kort ifall att, men jag har börjat sälja i väg dom.
mike66 är ju ofta i fjällapeland...han brukar komma med rykten som nån kompis till en släkting som känner...
Timrå IK är dom bästa.