65Selander: Jo visst, det är därför som Presskonferensen är i Fjollträsk, han kör en smyging! När alla tror att han ska hala upp Dif:s firesparkdräkt, så kommer den alltid lika fantastiskt snygga, vackra röd tröjan upp där det står TIMRÅ på! O så sjunger han: "Timrå i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nuuu!"
Det säger min insider tips, o dom går inte av för hackor! Dom har känningar precis överallt i vartenda veck!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När alla tror att han ska hala upp Dif:s firesparkdräkt, så kommer den alltid lika fantastiskt snygga, vackra röd tröjan upp där det står TIMRÅ på!
O så sjunger han: "Timrå i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nuuu!"
Det säger min insider tips, o dom går inte av för hackor! Dom har känningar precis överallt i vartenda veck!