Jag förstår inte varför vi måste ha det alltid lika vulgära Heavy Metall musiken som Intro. Int skräm dä nån! Mer än barnen å dom äldre. Varför kör vinte mer hula hula betonat? Merengue musik! Skulle vi spela Merengue så skulle hela hallen rocka loss, spelarna skulle kunna ha Tallvippor runt höftena o små tallkottar hängandes vi hjälmen.
Snacka om musik! Inget dunka dunka där inte! Messa mig om ni vill ha lite Merenguemusik!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Int skräm dä nån! Mer än barnen å dom äldre.
Varför kör vinte mer hula hula betonat? Merengue musik!
Skulle vi spela Merengue så skulle hela hallen rocka loss, spelarna skulle kunna ha Tallvippor runt höftena o små tallkottar hängandes vi hjälmen.
Snacka om musik! Inget dunka dunka där inte!
Messa mig om ni vill ha lite Merenguemusik!