rådbjer: Det där lät riktigt häftigt !. men vi medelålders män har ju skaffar oss egen "discokula" det kanske inte blir så snyggt med skjorta dårå, äh vi kör med mysoverall som vanligt. ;-)
Travolta släng dig iväggen nu kommer Timrå IK disco night intro, med mysoverall!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det där lät riktigt häftigt !.
men vi medelålders män har ju skaffar oss egen "discokula" det kanske inte blir så snyggt med skjorta dårå, äh vi kör med mysoverall som vanligt. ;-)
Travolta släng dig iväggen nu kommer Timrå IK disco night intro, med mysoverall!
Timrå IK är dom bästa