heart: Minns Ed:s första match i "Ladan" mot Frölunda. Ronnie Sundin gjorde ett enkelt uppspel från egen zon i höjd med tekningscirkeln. Han slappnade av och var på väg att byta då Ed Ward dök upp och gav Ronnie en bröstvärmare så han flög en meter bakåt, satt sig på ändalykten och tappade hjälmen för att sedan se lite frågande ut. "Va´fan var det där" ansiktet ronnie hade då glömmer jag aldrig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Va´fan var det där" ansiktet ronnie hade då glömmer jag aldrig.