auricom: Tycker ändå att Jim Brithén är skönast. I hockeykväll förra torsdag så tippar han Timrå utanför slutspelet, men att MoDo säkert skulle gneta sig dit.
Hmm, precis en vecka senare är Timrå tio poäng före MoDo i tabellen.. det tycker jag var ett bra tips av ex-MoDoiten! =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hmm, precis en vecka senare är Timrå tio poäng före MoDo i tabellen.. det tycker jag var ett bra tips av ex-MoDoiten! =)