matsby: Nej, vi smyger med i vassen och hugger till på en topp-fyraplacering när de andra lagen minst anar det! =)
Känns faktiskt ändå som jag nog gärna undviker Frölunda i en kvartsfinal. Dom har ju inte imponerat lika mycket som lag i år, men i sina bästa stunder har dom bevisat att dom helt klart är med och tampas om guldet. Däremot skulle Linköping kännas som den mildaste lottningen. Dom har ju iofs övertygat rätt rejält, men som lag betraktat så är dom helt oprövade i ett slutspel. Individuellt har dom säkert förmågan, men det återstår att se hur man fungerar som lag... Fast man fick ju mardrömmar pga Fredrik Norrena i slutspelet ifjol.. känns som det är stor risk för repris...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns faktiskt ändå som jag nog gärna undviker Frölunda i en kvartsfinal. Dom har ju inte imponerat lika mycket som lag i år, men i sina bästa stunder har dom bevisat att dom helt klart är med och tampas om guldet.
Däremot skulle Linköping kännas som den mildaste lottningen. Dom har ju iofs övertygat rätt rejält, men som lag betraktat så är dom helt oprövade i ett slutspel. Individuellt har dom säkert förmågan, men det återstår att se hur man fungerar som lag... Fast man fick ju mardrömmar pga Fredrik Norrena i slutspelet ifjol.. känns som det är stor risk för repris...