Dream Team: Ja i kvarten vill jag inte heller ha dom, kan vänta till finalen istället, om vi går till kvarten så ser jag nog också Linköping som möjlig motståndare, vill undvika DIF ;FBK,Hv71 samt Frölunda..
fast det är ju klart, man måste ju ta dom någongång om man skall kunna vinna SM-Guldet :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja i kvarten vill jag inte heller ha dom, kan vänta till finalen istället, om vi går till kvarten så ser jag nog också Linköping som möjlig motståndare, vill undvika DIF ;FBK,Hv71 samt Frölunda..
fast det är ju klart, man måste ju ta dom någongång om man skall kunna vinna SM-Guldet
:-)