arf: Vore ju en dröm om han stannade tycker jag, har en känsla av att enda chansen för oss att få behålla honom är om det blir NHL strejk, då kommer alla lag att ha fullt upp med att locka NHL stjärnor så dom glömmer våra egna spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vore ju en dröm om han stannade tycker jag, har en känsla av att enda chansen för oss att få behålla honom är om det blir NHL strejk, då kommer alla lag att ha fullt upp med att locka NHL stjärnor så dom glömmer våra egna spelare.