Lothar: Visst, Brünäs är en karamell vi vill behålla för oss själva till slutspelet ; ) Lulä tar vi av bara farten, förutsatt att vi har en domare med en regelbok. Var faktisk kul att se ett lag som försökte spela som MoDo gjorde igår, det var ett tag sen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lulä tar vi av bara farten, förutsatt att vi har en domare med en regelbok. Var faktisk kul att se ett lag som försökte spela som MoDo gjorde igår, det var ett tag sen...