Jag menar, en träning, 2 träningar, 1 uppvärming,2 uppvärmningar,det säger väl inte allt? Han vet att han inte ska stå, klart han inte lär göra allt som står i hans makt då för att stoppa en puck..
Nä jag Tror Hirsch kommer glänsa, han kommer spela så bra så han får stå i Modo, och eventuellt hemma mot Djurgår´n.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä jag Tror Hirsch kommer glänsa, han kommer spela så bra så han får stå i Modo, och eventuellt hemma mot Djurgår´n.
Det blir bortaseger, Lulä-Timråååå 1-4