El Aka Ali: Nja skulle inte tro det har sett honom på värmningarna,ser ut som han har en toastol mellan benen,räknar kallt med torsk imorgon dels att Hirch står och att Hansson och Jäger skall spela i hop igen. 10-3 till Luleå. Men det tar vi igen mot sjukstugan på torsdag ,då tar Kimmo sin sjunde nolla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
10-3 till Luleå.
Men det tar vi igen mot sjukstugan på torsdag ,då tar Kimmo sin sjunde nolla.