1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 377055

Sv: Hirsch debuterar
mika: Kent Manderville tar ett ordentligt snack med Corey inför morgondagen. Han spänner ögonen i honom och säger till Corey att det är dags att vakna upp från drömmarna nu. Värmningen är överstökad, nu är det allvar. Corey nickar instämmande när Manderville tar ton.

KM: Vill du se en stjärna?
CH: Ja!
KM: Se på mig!
CH: Åh nej den var dålig.
KM: Inte alls!
CH: Jodå det var den visst!
KM: Näe för om du sliter lika ont som jag blir du oxå en stjärna!
CH: Åh fan, säger du det!
KM: Det är skitballt liksom, man får egna ramsor och klackens kärlek.
CH: Jisses det måste jag pröva.
KM: Det tycker jag. Varför inte med start redan i morgon?
CH: Men hur gör man?
KM: Ja du ska bara mota puckarna och hålla nollan, jag göra målen.
CH: Ah! Tack för tipset.
KM: Så lite så, vad gör man inte för laget och en vän i nöd!
CH: Då var saken avgjord då.
KM: Yeah man, give me five!


ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer