willysson: Det här kommer aldrig att gå. Om så Hirschen håller nollan och är bäst på rinken så blir det förlust ändå på straffar, sk Joe Labero-förlust. Jag har redan varit in och grattat fulingarna till segern.
Nu laddar vi för modomatchen på torsdag - då är Kimmo tillbaka mellan stolparna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu laddar vi för modomatchen på torsdag - då är Kimmo tillbaka mellan stolparna.