1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 37937

Sv: Slanten är kastad
Ska bara bli intresant och se vad svenska ledningen gör då turneringen är färdigspelad,,,och det skulle vara så att SWE och Tjeckien står på delad första plats,,,,Kommer dom att kräva att Batic cup läggs ner med deras Korp dommare eller kommer dom bisstert tiga, Svårt att sia men Hårde Hardy är ju ganska försynt av sig så, och det står ju några slantar på spel,,,,,Men gissar grovt att Herr Semjitov inte får dömma VM iaf, kanske någon obetydlig Pojlags match i sibiriska tundran,,,,,,,,,Men håll med om en sak visst har vi underbara och kunniga Domare här i sverige,,,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...