Moverare: Så Du menar att spelarna och tränarna skall agera domstol och straffa dem de anser bör straffas med en rejäl nedslagning ? Jag tycker väl att vi har avancerat en bit upp i skalan från neanderthaltiden....eller ?? Slagsmål är en primitiv form av aggressivitet och har inte med spelet hockey att göra.
Du vet lika väl som jag att Probert kunde vara rejält brutal och han slutade aldrig. Jag minns särskilt väl Då han misshandlade en spelare från Pittsburgh under Detroit-tiden. Blodet flöt ,men han bara fortsatte och fortsatte. Det fanns inga spärrar i den mannen säkert som en följd av sitt svåra missbruk.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker väl att vi har avancerat en bit upp i skalan från neanderthaltiden....eller ?? Slagsmål är en primitiv form av aggressivitet och har inte med spelet hockey att göra.
Du vet lika väl som jag att Probert kunde vara rejält brutal och han slutade aldrig. Jag minns särskilt väl Då han misshandlade en spelare från Pittsburgh under Detroit-tiden. Blodet flöt ,men han bara fortsatte och fortsatte. Det fanns inga spärrar i den mannen säkert som en följd av sitt svåra missbruk.
Vad finns det för poäng att med det ?