Här har man låtit sig glädjas även över IFSH:s relativa framgångar i de lägre serierna och så försöker hatthyllan Moverare förstöra alltihop med sitt dumma snack. Skulle hockey bara gå ut på kamp och så´n skit? Det är väl för fan inte boxning eller sumobrottning vi snackar om... För mig är hockeyn som bäst när den erbjuder skönlir, skridskoåkning, snabba spelvändningar, finurliga dragningar, geniala passningar och alla tänkbara synonymer. Om inte förr så visade Sovjetunionen redan på 60-talet vad hockey egentligen borde gå ut på... Så´na som Moverare tillhör stenåldern och borde lämpligen återfinnas långt intacklad i en snödriva i nå´t obskyrt jävla kanadensiskt kallhål!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spela hockey, bonnjävlar...!