TACK! För att NI visat att det fortfarande finns någon som helst jävla moral och kunskap kvar inom sporten...ibland blir man skeptisk.
Skriver Mats Wennerholm under pseudonym här? Vissa inlägg bara stinker ju av dumhet och avdankad sportjournalistik. Här anas också ett fritidsintresse, i att veva gamla NHL-rullar från 70-talet, om och om igen.
"Ol time hockey" skulle det vara svårt att förstå meningen med det? Tydligen är revisionisterna på väg in i hockeyhallarna också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TACK! För att NI visat att det fortfarande finns någon som helst jävla moral och kunskap kvar inom sporten...ibland blir man skeptisk.
Skriver Mats Wennerholm under pseudonym här? Vissa inlägg bara stinker ju av dumhet och avdankad sportjournalistik. Här anas också ett fritidsintresse, i att veva gamla NHL-rullar från 70-talet, om och om igen.
"Ol time hockey" skulle det vara svårt att förstå meningen med det? Tydligen är revisionisterna på väg in i hockeyhallarna också.