DJ Hemp: Du har missuppfattat det mesta av det jag skrivit, men det brukar du göra. Hockey går inte enbart ut på kamp, jag vill också se skönlir och snabba vändningar, och om fler gör som Oduya när det behövs så blir det mer av det jag uppskattar i ishockey, nämligen skönlir och snabba vändningar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hockey går inte enbart ut på kamp, jag vill också se skönlir och snabba vändningar, och om fler gör som Oduya när det behövs så blir det mer av det jag uppskattar i ishockey, nämligen skönlir och snabba vändningar.