Moverare: Jag håller inte med Dig om mycket ( förutom att jag gillade Probert under hans glansdagar i Detroit ), men en sak är bra. Det är att vi för en gång skull har en diskussion i detta forum där det finns hyggligt underbyggda argument.
Jag minns inte vem som sa det. Men det där med att " jag håller inte med Dig,men jag skulle offra livet för Din rätt att uttrycka Din åsikt" gäller för mig i allra högsta grad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag minns inte vem som sa det. Men det där med att " jag håller inte med Dig,men jag skulle offra livet för Din rätt att uttrycka Din åsikt" gäller för mig i allra högsta grad.
Fortsätt vara tjurig jämte. det är helt ok.