Håller lite med Mats W ändå. Tror knappast Gretzky behövde operera bort mjälten eller dito skador. Hade han ett stygn eller nåt benbrott under sin karriär?? Vill inte ta ifrån honom vad han gjorde, men visst har han fått svårt att nå dessa resultat utan "poliser".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller lite med Mats W ändå. Tror knappast Gretzky behövde operera bort mjälten eller dito skador. Hade han ett stygn eller nåt benbrott under sin karriär?? Vill inte ta ifrån honom vad han gjorde, men visst har han fått svårt att nå dessa resultat utan "poliser".