1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389327

Sv: Kvalserie
JimmyH: Att Gretzky var fridlyst är inget som Wennerholm kom på i en krönika för en vecka sedan. Hans storhet som spelare kan jag inte minnas att jag ifrågasatt (själv hade jag för övrigt en för lång TITAN Gretzky-klubba som D-pojke som jag vägrade kapa för att inte Gretzkys namn skulle sågas bort). Det diskussionen gällt hittills i tråden - bland annat - är om det är spelarpoliser eller domare som ska skipa rättvisa och upprätthålla disciplin, inte om 99 eller 21 är störst, bäst och vackrast genom tiderna.

Pelé eller Maradona? Eller Zidane gubevars?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer