JimmyH: Att Gretzky var fridlyst är inget som Wennerholm kom på i en krönika för en vecka sedan. Hans storhet som spelare kan jag inte minnas att jag ifrågasatt (själv hade jag för övrigt en för lång TITAN Gretzky-klubba som D-pojke som jag vägrade kapa för att inte Gretzkys namn skulle sågas bort). Det diskussionen gällt hittills i tråden - bland annat - är om det är spelarpoliser eller domare som ska skipa rättvisa och upprätthålla disciplin, inte om 99 eller 21 är störst, bäst och vackrast genom tiderna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pelé eller Maradona? Eller Zidane gubevars?