JimmyH: En smula imponerande som sagt. Också fascinerande hur en sådan snubbe kunde fortsätta leverera, oavsett motstånd. Man kan ju bara föreställa sig vilken ohygglig press han hade på sig, match efter match, säsong efter säsong. Helt sjukt. Någon hockeytidning i Kanada skrev ju om systrarna Sedin att de var 'sända till jorden för att spela hockey' eller något liknande. Vad ska man då säga om den talang Wempa besatt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någon hockeytidning i Kanada skrev ju om systrarna Sedin att de var 'sända till jorden för att spela hockey' eller något liknande.
Vad ska man då säga om den talang Wempa besatt?