1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389349

Sv: Kvalserie
Bragd-Birger: Visst har du rätt! Sannerligen hade Gretzky dominerat i dagens hockeyrinkar också. Man kan inte jämföra hur spelarna var då med hur de är nu. Våran egen superstjärna Lill-Strimma hade inte haft mycket att hämta i dagens Elitserie, men hade den talangen fått samma förutsättningar som man har idag hade han med stor sannolikhet varit lika outstanding. Troligtvis hade han nog haft en och annan slant över i fickan också... :)

Men knappast hade Gretzky producerat lika mycket poäng nu som för 20 år sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer