mike66: Män, karlar och killar som använder sig av ordet f***a (ej flaska då´rå) som skällsord får en att fundera på deras sexuella läggning. För inte brukar man väl komma med nervärderande kommentarer om saker och ting man gillar...? Så det var troligtvis bara ett litet försök av fyllgubben framför dej att komma ut ur garderoben...=)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
(ej flaska då´rå) som skällsord får en att fundera på deras sexuella läggning.
För inte brukar man väl komma med nervärderande kommentarer om saker och ting man gillar...?
Så det var troligtvis bara ett litet försök av fyllgubben framför dej att
komma ut ur garderoben...=)