Gällande att dela på en läktare kan jag dela med mig av mina tankar: Jag gillar det inte. Det skapas onödig irritation i LLA, när klackarna står bredvid varandra med kanske en eller två meters mellanrum. SA är bättre i det avseendet, om än inte bra.
Att kunna röra sig fritt i en arena ska vara en självklarhet, men jag har förståelse för att detta begränsas i vissa matcher. I Timrå var det inga problem för min eller andras del i varje fall.
Visst ska klackarna kunna höras och även höra varandra, ta där Scaniarinken som ett föredöme - så skulle jag vilja ha det i CC också. Men, nu blir CC ungefär som LLA, tråkigt nog. Bortasupportrar kommer i alla fall att ha det bra i Linköping i fortsättningen, något som man kanske är värda efter några år upptryckt i ett hörn bakom ventilationsrör... ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att kunna röra sig fritt i en arena ska vara en självklarhet, men jag har förståelse för att detta begränsas i vissa matcher. I Timrå var det inga problem för min eller andras del i varje fall.
Visst ska klackarna kunna höras och även höra varandra, ta där Scaniarinken som ett föredöme - så skulle jag vilja ha det i CC också. Men, nu blir CC ungefär som LLA, tråkigt nog. Bortasupportrar kommer i alla fall att ha det bra i Linköping i fortsättningen, något som man kanske är värda efter några år upptryckt i ett hörn bakom ventilationsrör... ;)