Maggan: Okej, bara så du vet så har bra många andra klagat på Lindman/Fagemo. Jag tänker fan inte be om ursäkt? Trams! För det första: jag tycker fortfarande som jag tycker om Matthiassons övergång. För det andra: Jag har inte fört nån jävla "kampanj" utan stått för mina åsikter. Sen har jag aldrig skrivit nåt om hat. Däremot ser jag honom som en svikare. Och det tänker jag inte be om ursäkt för
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tänker fan inte be om ursäkt? Trams!
För det första: jag tycker fortfarande som jag tycker om Matthiassons övergång.
För det andra:
Jag har inte fört nån jävla "kampanj" utan stått för mina åsikter. Sen har jag aldrig skrivit nåt om hat. Däremot ser jag honom som en svikare. Och det tänker jag inte be om ursäkt för