Moverare: Jag har inte nämnt varken Matthiasson eller Fagemo i mitt inlägg, jag svarade bara på att om Bulla och Lill-Strimma skulle vara svikare. Det är dem inte. Vad gäller Mats Näslund och Tommy Sjödin däremot så går de att diskutera saken....
Vad gäller Linus Fagemo så ville han spela en roligare hockey och valde att skriva på för ett hugg och slå lag som Luleå mitt under brinnande kvalserie för Timrå. Där är Matthiasson inte i närheten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad gäller Linus Fagemo så ville han spela en roligare hockey och valde att skriva på för ett hugg och slå lag som Luleå mitt under brinnande kvalserie för Timrå. Där är Matthiasson inte i närheten.