JimmyH: Det där Fagemo/Matthiasson är hyckleri! Fagemo var i alla fall ärlig i sina upptåg! Förresten, när under kvalserien gick han ut med Luleå? Minns att Timrå gick starkt i den kvalserien och i princip var klara för fortsättning ganska snabbt. Sen var Luleå faktiskt ett bättre lag i Timrå då! "roligare hockey" kan väl inte vara värre än att bryta kontrakt för utomlandet när man egentligen vill till Malmö!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen var Luleå faktiskt ett bättre lag i Timrå då! "roligare hockey" kan väl inte vara värre än att bryta kontrakt för utomlandet när man egentligen vill till Malmö!