RocknRolf: Vill minnas att Fagemo gjorde klart med Luleå redan innan Kvalserien men offentliggjorde det inte förrän efter. Han hade även några märkliga kommentarer i intervjuer under själva kvalserien så som att Timrå bara var Henrik Zetterberg etc. Kändes inte som han grät över att lämna oss efter sin sista match för den sakens skull heller.
Mackan stod alltid upp för Timrå IK och för oss som var på plats så var det äkta tårar och riktigt starka känslor då Mackan tackade av oss supportrar under sista matchen.
Så det är skillnad på dessa två helt klart men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ligger i just de här med Mackan-MIF ännu. Känner en viss besvikelse men ska fundera igenom alla apekter ordentligt innan jag ebstämmer för en åsikt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mackan stod alltid upp för Timrå IK och för oss som var på plats så var det äkta tårar och riktigt starka känslor då Mackan tackade av oss supportrar under sista matchen.
Så det är skillnad på dessa två helt klart men jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ligger i just de här med Mackan-MIF ännu. Känner en viss besvikelse men ska fundera igenom alla apekter ordentligt innan jag ebstämmer för en åsikt.