1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 391315

Sv: Malmö + Timrå
RocknRolf: Såhär skrev du:
"Förhoppningsvis är inte Johan Thelin eller nån annan Sundsvallsspelare lika dum som du, men om han är det så kan han räkna med ordentligt med smörj. Du verkar gilla att glorifiera våld."

Smörj av vem?
Och vem glorifierar våld?

Ja, jag tycker hockeyboxning är kul.
Men det är det enda våld förutom i boxning och andra kampsporter jag kan acceptera.
Våld i alla andra former är vidrigt.

Klart jag framstår som en pajas, jag är en pajas.

På tal om Rock n Rolf. Lyssande på "Under Jolly Roger" för en liten stund sedan. Bra skiva.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer