Paddan: Om så är fallet så lär ju inte LHC bli en "rik klubb" som t.e.x Hv71 och FBK som äger sina arenor, det kan ju i själva verket innebära att LHC kommer att få dyra hyreskostnader av kommunen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om så är fallet så lär ju inte LHC bli en "rik klubb" som t.e.x Hv71 och FBK som äger sina arenor, det kan ju i själva verket innebära att LHC kommer att få dyra hyreskostnader av kommunen..
Bobbe...kom hit och förklara dig ;-)