1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614902 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 40262

Sv: Nya hockey snack
Jag skulle nog säga att det nya hockeysnack är bättre! Jag tycker webkillarna gjort ett bra jobb.

Det som jag saknar i den nya versionen, som fanns i den gamla, var att man såg det inlägg man svarade på medan man skrev det nya. Dvs det inlägg man svarade på låg ovanför rutan för svarskommentar.

Annars tycker jag bara att det är positiva förändringar. Statusen är ju en liten kul grej + att en egen gästbok var en kul feature.

Bra jobbat!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer