Vilket lall om det däringa scenhuset... Självklart ska de bli ett sånt, vi har ju ett jäkla drag på kulturen i stan...huvudsaken är att man inte blir sjuk eller gammal och att ungjäklarna inte får några böcker i skolan är bara lall , det finns väl stenciler fortfarande, eller....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst ska vi ha en mediakub !!!
Vilket lall om det däringa scenhuset...
Självklart ska de bli ett sånt, vi har ju ett jäkla drag på kulturen i stan...huvudsaken är att man inte blir sjuk eller gammal och att ungjäklarna inte får några böcker i skolan är bara lall , det finns väl stenciler fortfarande, eller....
Leve dom som bestämmer !.