1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 410404

Sv: Retrovågen
klm: Det bästa kanske är att ha båda. Det finns ungdomar som är uppväxt med örnen och tycker den är okej, och säkert skulle ha svårt att identifiera sig med tallarna. Däremot förstår jag inte problematiken med att ha både de klassiska tallarna samtidigt som örnen.

En inte alltför vågad gissning kan ju vara att tallarna kommer dominera och att det i sin tur skulle påverka Timrås framtida logo där örnen på sikt skulle försvinna. Vad det skulle innebära i form av avtal och annat som Timrå IK sitter fast i låter jag andra, som har vetskapen, svara på.

Något måste det bero på, med det sug det finns efter tallprylarna, att inte Timrå IK helt sonika tar fram såna prylar. Jag vägrar tro det är brist på kunskap.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer