250kg kärlek: Har svårt att fatta hur kloka mäniskor kan ta örnen på allvar! Fågelstackarn uppstod gissningsvis mellan lunch och eftermiddagsfikat på en reklambyrå utan anknytning till hockeyn! Dissa rakt av!!! Vi behöver inte göra oss fjantigare än vi är! Örnar åt helvete!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fågelstackarn uppstod gissningsvis mellan lunch och eftermiddagsfikat på en reklambyrå utan anknytning till hockeyn! Dissa rakt av!!!
Vi behöver inte göra oss fjantigare än vi är!
Örnar åt helvete!