Det var väl Reklammakarna i Sundsvall som tog fram den hippa örnen vill jag minnas. Bäst före datumet på skapelsen gick ut redan innan den kom till butikerna.
Finsn det något lag i elitserien som har sunkigare supporterprylar än TIK. Potentialen är enorm med Timrås varumärke, tradition och relativt stora supporterskara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Finsn det något lag i elitserien som har sunkigare supporterprylar än TIK. Potentialen är enorm med Timrås varumärke, tradition och relativt stora supporterskara.