Jag håller faktiskt med Challe i det han sade igår. Vi måste våga acceptera att det med allra största sannorlikhet blir Kvalserien. Vi är nog (tyvärr) för långt efter för att kunna hinna ikapp TVÅ andra lag. Det räcker inte med att vi vinner några matcher, de andra (två) lagen i bottenskiktet måste samtidigt också förlora! Tror faktiskt på förlust mot Linköping, sedan blir det nog poäng igen mot Södertälje.
P.S. Ingen blir gladare än undertecknad om jag mot förmodan skulle ha fel... D.S.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror faktiskt på förlust mot Linköping, sedan blir det nog poäng igen mot Södertälje.
P.S. Ingen blir gladare än undertecknad om jag mot förmodan skulle ha fel... D.S.