1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 411537

Sv: SCA-cupen
kulltorp: Låt oss stanna hemma istället & spara pengarna till att köpa spräckt korv me kaffe i Sydkraft Arena i vinter. Känns mest bara fel att lägga pengar i kattlådan. Fast tyvärr så måste man nog dit & se grabbarna eftersom det är enda chansen nu på försäsongen. Lite roligt är det väl ändå att högsta publiksiffran för S-vall sätts under försäsongen.

Man får se det hela positivt & se inträdesbiljetten som en framtida investering för Timrå IK. För efter säsongen så snor vi deras bästa spelare ännu en gång & skrattar hela vägen till SM-kvarten.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer