Jag tror att landslaget behöver föryngras. In med ett antal pigga killar som tycker att det är skitkul att spela i Tre Kronor. Alexander Steen, Hagos... Sen kan man krydda på med tio rutinerade proffs som spetskompetens/mentorer. I går syntes det emellanåt att Tre Kronor har många duktiga hockeyspelare... Men bara stundtals. Däremellan ser dom ut som trötta halvpensionärer som väntar på att bingohallen skall öppna. In med glöd och entusiasm i Tre Kronor! Godkänt för Zäta, Jönsson och holmström...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I går syntes det emellanåt att Tre Kronor har många duktiga hockeyspelare... Men bara stundtals. Däremellan ser dom ut som trötta halvpensionärer som väntar på att bingohallen skall öppna. In med glöd och entusiasm i Tre Kronor!
Godkänt för Zäta, Jönsson och holmström...