1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 413485

Sv: Hardys fel?
Jag tror att landslaget behöver föryngras. In med ett antal pigga killar som tycker att det är skitkul att spela i Tre Kronor. Alexander Steen, Hagos... Sen kan man krydda på med tio rutinerade proffs som spetskompetens/mentorer.
I går syntes det emellanåt att Tre Kronor har många duktiga hockeyspelare... Men bara stundtals. Däremellan ser dom ut som trötta halvpensionärer som väntar på att bingohallen skall öppna. In med glöd och entusiasm i Tre Kronor!
Godkänt för Zäta, Jönsson och holmström...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer