Nyllet är en bra människa. Vad annars kan man säga om en man som åker hem tidigare från Thailand för att hinna hem till SSK-TIK i kvalserien. Direkt från Arlanda till Scaniarinken. Att jag dessutom fick vara med och ta del av hans införsel på pendeln gjorde inte saken sämre...
9 tim 30 min tills BravoTime på T-centralen och därefter bär det av mot Linköping. El Maco har aldrig sett TIK förlora i Stångebro och jag har aldrig sett dom vinna. Det närmsta jag kommit är det klassiska slumpskottet från röd som resulterade i ett oavgjort resultat. I morgon gäller det- Jag eller El Maco. Jag är en man som känner mina begränsningar- tror dock aldrig El Maco haft fel. Det bådar gott. Nu lyfter vi.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
9 tim 30 min tills BravoTime på T-centralen och därefter bär det av mot Linköping. El Maco har aldrig sett TIK förlora i Stångebro och jag har aldrig sett dom vinna. Det närmsta jag kommit är det klassiska slumpskottet från röd som resulterade i ett oavgjort resultat. I morgon gäller det- Jag eller El Maco. Jag är en man som känner mina begränsningar- tror dock aldrig El Maco haft fel. Det bådar gott. Nu lyfter vi.