SMÅLAND mfl dvs ALLA Tikare : Nu klär vi oss i dom finaste färgerna man kan ha imorgon kväll !! Rött och vitt !! Prata med alla du vet som ska gå imorgon, helst så många som möjligt på sittplats. Ta på dig en röd skjorta, tröja, keps och liten röd snusnäsduk eller röd grytlapp. whatsoever...
D.I.Y tifo duger hur bra som helst ! därmed föringar jag inte ALLS Tifogruppens arbete !!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rött och vitt !! Prata med alla du vet som ska gå imorgon, helst så många som möjligt på sittplats. Ta på dig en röd skjorta, tröja, keps och liten röd snusnäsduk eller röd grytlapp. whatsoever...
D.I.Y tifo duger hur bra som helst ! därmed föringar jag inte ALLS Tifogruppens arbete !!
Klicka på länken och kom ihåg vad Sjögren sa